Режим рада ЈКП-а "Паркинг сервис"
Јавно комунално предузеће „Паркинг сервис“- Ниш, као и сва остала градска јавна комунална предузећа, током ванредног стања обавља послове из своје надлежности.
Гараже и паркиралишта раде по уобичајеном режиму, а обавља се и контрола и наплата паркирања у зонираном подручју.
Пословница Kорисничког сервиса овог предузећа је затворена за рад са странкама. Комуникација са корисницима обавља се путем мејла info@nisparking.rs и преко броја телефона 018/517-778, радним данима од 7 и 30 до 15 и 30 , суботом од 7-14 сати.
Корисници којима је истекла или ускоро истиче повлашћена карта за паркирање могу аутоматски да је продуже, тако што ће се регистровати на порталу Паркинг сервиса www.nisparking.rs и купити електронску паркинг карту.
Апелујемо на кориснике да сва дуговања која имају према Паркинг сервису измирују електронским путем. Подсећамо да се дуговање по основу издате дневне карте може измирити и слањем СМС-а на број 9189, као и на једном од два паркомата (Николе Пашића бр. 24 и Цара Душана бр. 2), уплатом у готовини или платним картицама.
Служба за пренос непрописно паркираних возила ради, и по налогу надлежних органа сва уклоњена возила преноси на плац са адресом Булевар Светог цара Константина бб.
Екипе Предузећа које су задужене за одржавање саобраћајне сигнализације и јавног осветљења раде свакодневно. У континуитету се ради обележавање ознака на коловозу, отклањају кварови на светлећој саобраћајној сигнализацији, поставља вертикална саобраћајна сигнализација, мењају дотрајале сијалице и решавају кварови на јавном осветљењу.
Грађани неће бити у мраку и могу, као и до сада, да пријављују проблеме и кварове нa јавном осветљењу преко бројева телефона
018/415-0970, 018/415-0971 или слањем мејла на osvetljenje@nisparking.rs.